loading...
نی نی دانلود
امیر بازدید : 144 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/Trine2.jpg


بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Trine 2 که توسط کمپانی Frozenbyte ساخته شده و Atlus آن را برای PC به تازگی منتشر نموده است ، شماره دوم این بازی بسیار زیبا نیز پس از حدود ۳ سال منتشر شد و با سبکی جدید در بازی های اکشن ماجراحویی از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت ، بازی دارای سه  کاراکتر اصلی میباشد که هر کدام دارای وظایف خاص و عکس العمل های مربوط به خود میباشند.اگر در این زمینه بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم میتوان این بازی را با بازی نینجا ها مقایسه کرد.با پیش برد مراحل تک تک این تکنیک ها رونمایی میشود و باعث تحیر شما می شود ، در شماره دوم این بازی شما بار دیگر در نقش سه شخصیت دزد ، شوالیه و جادوگر قرار میگیرید و درگیر ماجراجویی های جدیدی می شوید. طراحی شخصیت ها و محیط بسیار هنری و پر رنگ و لعاب می باشد و سیستم مبارزات نسبت به نسخه قبلی پیشرفت اساسی داشته است ، بعلاوه در این نسخه امکان انجام حالت مشارکتی بصورت آنلاین و آفلاین وجود دارد. در این ماجراجویی بزرگ شما باید با کمک گرفتن از توانایی های منحصربفرد هر کاراکتر از سد دشمنان و معماهای بازی بگذرید ، این بازی بسیار زیبا را می توانید با کرک معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از سایت میهن دانلود به صورت رایگان دانلود نمایید...
جهت دانلود و دیدن عکسهایی از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
امیر بازدید : 282 پنجشنبه 1392/05/31 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/Wargame-Airland.jpg
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

بازی هواپیمایی Wargame AirLand Battle 2013 امروز منتشر شده است که می توانید آنرا به صورت رایگان در ادامه مطلب سایت میهن دانلود ؛ دانلود نمایید.
تجربه بی نظیر در بازی های استراتژی که حضور ۱۲ کشور و ۷۵۰ واحد نظامی در یک جنگ مهیب تجربه ای بی نظیر که در کمتر بازی می توانید پیدا کنید! در این بازی هواپیمایی که شما خدر یک جنگ هوایی شرکت می کنید و در این کارزار جنگ باید بجنگید.شما در این بازی با انبوهی از مواد منفجره و اسلحه مواجه هستید که اگر هوشمندی به خرج ندهید در این کارزار محکوم به مرگ هستید.
شما در جنگی قرار میگیرید که بین گروه ناتو و اعضای گروه ورشو پیش می آید شرکت می کنید . در پی اختلاف نظری که بین ناتو و پیمان ورشو ایجاد شد ۲ گروه لشگر کشی کرده و در یک جنگی قرار گرفتند که کل دنیا را به چالش کشید.هیجانی که در این جنگ تجربه خواهید کرد بسیار عالی و جذاب است.
شما در این بازی ار بین ۷۵۰ واحد می توانید ارتش خود را ایجاد کنید. نیروزهای زمینی، تانک ها ، هواپیماها و.... مواردی است که ارتش شما را تشکیل میدهد تا بتوانید با قدرت تمام به دشمن حمله کنید و ان را از بین ببرید.
شما در این بازی با استراتژی که خواهید داشت باید تا عمق ۱۵۰ کیلومتری برنامه های خود را هماهنگ کنید،ارتش شما تحت آن استراتژی که شما تعیین می کنید عمل خواهد بطوریکه می توانید بهترین عملکرد را در این جنگ داشته باشید و یا شکست بخورید.این بازی ار موتور گرافیکی بسیار قدرتمندی برخوردار می باشد که اوج لذت را برای شما به ارمغان خواهد داشت.
در بازی تک نفره حتی شما بیشتر از بازی آنلاین لذت خواهید برد.
شما در بازی گروهی نیز می توانید با ۲۰ نفر این بازی را انجام دهید و در یک جنگ تمام عیار با دوستانتان شرکت کنید.این بازی هواپیمایی از وجود هواپیماهای قدرتمندی بهره می برد که اوج هیجان را به شما خواهد داد.
از ویژگی های این بازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- قابلیت بازی تک نفره با بالاترین کیفیت در سال ۱۹۸۱
- قابلیت بازی ۱۰ به ۱۰ یعنی این بازی را می توانید ۲۰ نفره انجام دهید.
- قابلیت تعیین استراتژی های برخورد بین ارتش ، ابزارها و تسلیحات
- قابلیت مدیریت امکانات ارتش اعم از مهمات و سوخت و... توسط پلیر
- وجود ۳۰ نقشه جدید به هر چه جذاب تر شدن بازی کمک می کند
جهت دانلود و دیدن عکسهایی از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
امیر بازدید : 182 پنجشنبه 1392/05/31 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/pes2014.jpg

 
نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2014 patch
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 133 سه شنبه 1392/05/15 نظرات (0)

 

http://mihandownload.com/pic13/saeed/narco_terror-2261411.jpg



بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز Narco Terror که ناشر آن شرکت KochMedia بوده و برای PC در سال ۲۰۱۳ انتشار یافته است ، این بازی در حواشی مواد مخدر و سرقت بوده و از این بابت می توان روی Narco Terror به عنوان یک بازی اکشن جذاب حساب کرد ، بازی دارای مراحل مختلف بر پایه سبک آرکید است که شما را به دنیای سارقین وارد خواهد کرد ، مبارزات بسیار زیبا و درگیر کننده ، سلاح های کشنده و قابل تنظیم ، امکان بازی به صورت چند نفره و همچنین آنلاین و .... از ویژگی هایی هستند که از این بازی دیده می شود...
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 170 شنبه 1392/04/29 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

PES2013 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 4.1

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیر بازدید : 96 دوشنبه 1392/04/24 نظرات (0)

 

 دانلود بازی Sid Meiers Civilization V Brave New World مهد تمدن ها
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

نام بازی: Sid Meier's Civilization V: Brave New World
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Firaxis Games
درجه بندی سنی : Pegi +10
قابلیت آنلاین:دارد

بسته ی دوم برای توسعه ی Civilization V آماده و منتشر شده است.این دی ال سی در واقع یک توسعه گر برای افزایش عمق بازی و افزایشمیزان واقع گرایی است.این بازی در حقیق یک تجارت بین المللی ونمایش و  تمرکز بر روی فرهنگ و دیپلماسی های متمدن است نفوذ خود را در سرتاسر جهان قطعی نموده و با خلق آثار بزرگ، انتخاب یک ایدئولوژی را رفم بزنید.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
امیر بازدید : 157 پنجشنبه 1392/04/06 نظرات (0)

 دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation نفرین شدگان
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی دمو به همراه کرک|

نام بازی: Painkiller Hell and Damnation
پلتفورم : pc
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : Sep 2012
نوع  فایل : دمو
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Nordic Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : The Farm 51
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Painkiller Hell and Damnation عنو ان یک بازی تخیلی اکشن است که نسخه ی دموی آن هم اکنون آماده دریافت است. را راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه ی اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت  با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
امیر بازدید : 74 پنجشنبه 1392/04/06 نظرات (0)

 دانلود بازی I Am Alive هنوز زنده ام

نام بازی: I Am Alive
پلتفورم : pc
ژانر:Action, Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : 
حمایت توسط : Ubisoft Shanghaï
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

استنیسلاس مترا (Stanislas Mettra) كارگردان بازی I Am Alive می گوید: "این یك بازی Survival Horror است كه در آن زامبی وجود ندارد." این بازی بارها كنسل شد و فراز و نشیب های زیادی داشت و حتی در یك مقطع به نظر می رسید که جید ریموند (Jade Raymond) تهیه كننده Assassin's Creed هم روی آن كار كرده است. بازی در شهر Haventown یك شهر خیالی در شیكاگو اتفاق می افتد.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
امیر بازدید : 210 دوشنبه 1392/04/03 نظرات (1)

 

دانلود بازی Castle Dracula قلعه دراکولا

| بازی قلعه دراکولا - نسخه کرک شده |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

روزی قلعه دراکولا در نیمه شب در نزدیکی یکی از دهکده ها نمایان شد. همسر شما توسط افراد دراکولا دزدیده شده و در قلعه نگه داری می شود. وظیفه اصلی شما در این بازی نجات او می باشد. سبک بازی اول شخص بوده و دارای تعدادی زیادی اتاق، تله، پازل می باشد.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
امیر بازدید : 100 دوشنبه 1392/04/03 نظرات (0)

 

دانلود بازی Serious Sam Classic The First Encounter سریوس سام اولین ملاقات
| بازی سریوس سام: اولین ملاقات |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

داستان بازی از آنجایی آغاز می شود که موجودات عجیبی ظاهرا از کرات دیگر به زمین آمده و به نابودی انسان ها می پردازند. اما یکی از اهداف اصلی آن ها به دلایل نا معلومی نابود کردن کاراکتر اصلی بازی یعنی سام هست. به طوری که وی را در سرزمین مصر شناسایی کرده و در صدد نابودی وی می باشند. پس سام نیز با استفاده از سلاح های فوق پیشرفته به مقابله با آن ها پرداخته و در صدد نابودی تمامی آن موجودات است. کمترین بی دقتی موجب از دست رفتن مرحله خواهد شد.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
امیر بازدید : 236 یکشنبه 1392/04/02 نظرات (0)

 

دانلود بازی ZDSimulator شبیه ساز قطار
| بازی شبیه ساز قطار 2013 - کرک SKIDROW |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

آیا تا به حال آرزوی کنترل یک قطار واقعی را داشته اید.؟ آیا شما مسافرت به مکان ها زیبا و نگاه کردن مناظر از کابین قطار را دوست دارید ؟ در این صورت ZDSimulator بهترین گزینه برای انجام اینکار خواهد بود. شما به عنوان راننده قطار های مختلفی مانند قطار های سنگین و سریع السیر را خواهید راند.  ریل های بین روسیه و اوکراین را دقیقا به شکل واقعی مشاهده کنید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
امیر بازدید : 105 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

 دانلود بازی MotoGP 13 مسابقات حرفه ای موتور
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|نسخه ی RELOADED|

نام بازی: MotoGP™13
پلتفورم : PC
ژانر: Racing, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Milestone S.r.l.
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Milestone S.r.l.
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

سوارکاران سال 2013 ،تیم ها و جلوه های بصری و صوتی بی نظیر همگی جهت خلق یک شگفتی در دنیای ریسینگ در کنار هم جمع شده اند.این بازی هم یک بازی ریسینگ و هم یگ بازی شبیه سازی با یک گرافیک فوق اعلاده واقعی با رابط بی نظیر است.مشخصه ی واضح و قابل رقابت این بازی لیگ ها و مسابقات حرفه ای و وفوق حرفه ای آن است.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید 
امیر بازدید : 174 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)
 دانلود بازی Metro Last Light وحشت در مترو

نام بازی: Metro Last Light
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : 4A Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. 
ادامه مطلب+Download
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید برای دانلود چی بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 351
  • بازدید ماه : 1,695
  • بازدید سال : 16,238
  • بازدید کلی : 92,251
  • کدهای اختصاصی

    http://www.upload.tehran98.com/img1/mxsvkcimibftdwen2cm4.gif