loading...
نی نی دانلود
امیر بازدید : 106 جمعه 1392/10/20 نظرات (0)

با نرم افزار جالب Thermometer شما میتوانید گوشی آندروید خود را به یک دماسنج پیشرفته تبدیل کنید. این دماسنج با اشاره دست شما شروع به اندازه گیری دمای هوا میکند. این دماسنج به صورت سه بعدی و دارای تنظیمات بسیار پیشرفته برای تنظیم دما میباشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر محیط نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نرم افزار دماسنج برای آندروید Thermometer v1.3

امیر بازدید : 102 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

GO Weather یک نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا برای سیستم عامل آندروید میباشد. این نرم افزار آب و هوای ۲۴ ساعت آینده را پیش بینی کرده و دمای فعلی را به شما نشان میدهد. از این برنامه میتوانید به عنوان والپیپر در صفحه اصلی گوشی استفاده کنید. همچنین دارای چندین تم و پس زمینه های مختلفی میباشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر محیط نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نرم افزار هواشناسی برای آندروید GO Weather v3.52

 
امیر بازدید : 100 پنجشنبه 1392/10/12 نظرات (0)

با نرم افزار جالب Aparat شما میتوانید به انبوه عظیمی از ویدئوهای مختلف دسترسی داشته باشید. این برنامه توسط خود سایت آپارات ساخته شده تا دارندگان گوشی های آندرویدی بتوانند دسترسی کامل به این سایت را داشته باشند. با ورود به این سایت شما با بیشمار ویدئو در موضوعات مختلف روبرو میشوید.

نرم افزار آپارات برای آندروید Aparat v1.3

امیر بازدید : 80 یکشنبه 1392/05/06 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

 

مجتبی مددی بازدید : 221 پنجشنبه 1392/05/03 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قرآن اندروید به صورت کامل با ترجمه فارسی و قرائت قاریان برجسته iQuran Pro v2.3.4

 قصد معرفی یکی از ارزشمندترین نرم افزارهای تولید شده برای گوشی های آندرویدی را داریم. این نرم افزار iQuran نام دارد که با نصب این نرم افزار 114 سوره قرآن کریم را به صورت کامل بر روی گوشی خود خواهید داشت. این قرآن در در اکثر سایت ها تحت یک فایل apk چند مگابایتی معرفی و در قالب یک لینک دانلود خلاصه شده است. اما آن چه که این قرآن ارزشمند و این نرم افزار زیبا را بیش از پیش ارزشمند تر می کند فایل های صوتی نرم افزار به همراه فایل ترجمه فارسی آن است.

 iQuran Pro Androidiha قرآن کریم با ترجمه فارسی با iQuran Pro v2.3.4

 فایل های صوتی سوره ها توسط خود نرم افزار قابل دانلود خواهد بود اما سرعت دریافت فایل های صوتی از سرور پایین بوده و نیاز به اینترنت پر سرعت دارد. همچنین در مواردی دیده شده که فایل ها به صورت اشتباه دانلود می شوند و شما مجبور هستید برای دانلود فایل ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید. 

نسخه ای که هم اکنون در اختیار شماست آخرین نسخه برنامه iQuran می باشد که جهت سهولت فایل های صوتی 5 تن از قاریان برجسته با نام های مشاری بن راشد العفاسی،  سعود الشریم، عبد الباسط عبد الصمد، سعد الغامدی و ماهر المعیقلی به صورت جدا برای دانلود قرار داده شده است.

علاوه بر فایل های صوتی  ترجمه فارسی و روان تمام سوره های قرآن را نیز قرار داده ایم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

امیر بازدید : 79 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار شارژ اتوماتیک سیم کارت AutoCharge Android

 

 

نرم افزار شارژ اتوماتیک ( AutoCharge ) ، یکی از نرم افزارهایی مفید برای خرید شارژ تلفن همراه می باشد. شما با این نرم افزار که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنید قادر خواهید بود در 24 ساعت شبانه روز و در هر مکانی که هستید شارژ مورد نیازتان را خریداری کنید.محیط ساده و در عین حال زیبای این نرم افزار و سبک بودن آن ، راحتی بسیاری برای خرید شارژ به شما هدیه می دهد.امنیت خریدهای اینترنتی مهم ترین مساله ایست که کاربران به آن توجه می کنند. این نرم افزار توسط میهن دانلود ساخته شده است و امنیت آن توسط نماد اعتماد الکترونیکی ( کسب شده از وزارت صنعت و معدن و تجارت ) تضمین می گردد

 

ویژگی های این نرم افزار و دانلود آن در ادامه مطلب...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید برای دانلود چی بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 1,670
  • بازدید سال : 16,213
  • بازدید کلی : 92,226
  • کدهای اختصاصی

    http://www.upload.tehran98.com/img1/mxsvkcimibftdwen2cm4.gif