loading...
نی نی دانلود
امیر بازدید : 106 جمعه 1392/10/20 نظرات (0)

با نرم افزار جالب Thermometer شما میتوانید گوشی آندروید خود را به یک دماسنج پیشرفته تبدیل کنید. این دماسنج با اشاره دست شما شروع به اندازه گیری دمای هوا میکند. این دماسنج به صورت سه بعدی و دارای تنظیمات بسیار پیشرفته برای تنظیم دما میباشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر محیط نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نرم افزار دماسنج برای آندروید Thermometer v1.3

امیر بازدید : 102 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

GO Weather یک نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا برای سیستم عامل آندروید میباشد. این نرم افزار آب و هوای ۲۴ ساعت آینده را پیش بینی کرده و دمای فعلی را به شما نشان میدهد. از این برنامه میتوانید به عنوان والپیپر در صفحه اصلی گوشی استفاده کنید. همچنین دارای چندین تم و پس زمینه های مختلفی میباشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر محیط نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نرم افزار هواشناسی برای آندروید GO Weather v3.52

 
امیر بازدید : 100 پنجشنبه 1392/10/12 نظرات (0)

با نرم افزار جالب Aparat شما میتوانید به انبوه عظیمی از ویدئوهای مختلف دسترسی داشته باشید. این برنامه توسط خود سایت آپارات ساخته شده تا دارندگان گوشی های آندرویدی بتوانند دسترسی کامل به این سایت را داشته باشند. با ورود به این سایت شما با بیشمار ویدئو در موضوعات مختلف روبرو میشوید.

نرم افزار آپارات برای آندروید Aparat v1.3

امیر بازدید : 123 شنبه 1392/09/16 نظرات (0)


نرم افزار فیلم برداری از محیط ویندوز و بازی های bandicam : نرم افزاری کاربردی برای ضبط فیلم از ویدیو ، صفحات ویندوز و نرم افزارها و بازی ها می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی نسبت به ضبط فیلم از ناحیه ای خاص از روی صفحه ویندوز یا همانطور که گفته شده نسبت به ضبط ویدیو بازی های در حال اجرا اقدام نماید. این نرم افزار با توجه به سازگاری با انواع کارت های گرافیک نظیر nvidia , interl , amd , raedon بسیار سریع و با کیفیت بالا نسبت به ضبط ویدیوها اقدام می نماید. همچنین با پشتیبانی از کدک های MPEG-1, Xvid و MJPEG ویدیوهای با کیفیت تصویر بالا و با پشتیبانی از PCM و MPEG-1 Layer II ضبط صدا در کنار ویدیو را با کیفیت عالی فراهم می سازد. این نرم افزار میتواند ویدیوها را تا رزولوشن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ ضبط نماید. همچنین این نرم افزار با کمترین استفاده از CPU/GPU/HDD در هنگام عملکرد سرعت ویندوز را بسیار کمتر از سایر نرم افزارهای مشابه کاهش خواهد داد. در کنار قابلیت ضبط ویدیو توانایی گرفتن اسکرین شات از محیط بازی ها و نرم افزارها و ویندوز با فرمت های BMP, PNG و JPEG نیز امکان پذیر است.

 

bandicam

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیر بازدید : 99 شنبه 1392/09/16 نظرات (1)

Maxthon2 دانلود Maxthon 4 2 0 4000 Final نرم افزار مرورگر پر قدرت


Maxthon 4-2-0-4000 Final مرورگر مکستون یکی از بهترین و ساده ترین مرورگرهای حال حاظر دنیا میباشد به طوریکه با چند کلیک ساده تمام آن چیزی که از یک مرورگر واقعی انتظار دارید پیش روی شماست. برنامه نویسان این نرم افزار پایه این نرم افزار را در جهت استفاده روان و ساده کاربران در تمام دنیا قرار داده اند. خاصیتی که امروزه با وجود نرم افزارهای پیچیده و دشوار اهمیت این نرم افزار را چندین برابر میسازد. استفاده از مرورگر مکستون نه تنها کاستی ایجاد نمی کند بلکه با سرعت بسیار بالای خود لذت واقعی وبگردی بدون دردسر را برای کاربران عرضه میکند. یکی از عمده ویژگی های این نرم افزار سرعت بالای این نرم افزار در بارگزاری بدون دردسر صفحات وب میباشد. نسخه جدید مرورگر مکستون با اصلاحات جدیدی که بر روی آن انجام شده آن را جزو سریع ترین مرورگرهای دنیا قرار میدهد. از بزرگترین خصوصیات این مرورگر ایجاد قسمت ترجمه گر در نسخه جدید این نرم افزار است.مترجم این مرورگر فایل های نوشتاری از بسیاری از زبان های دنیا را قادر است در کسری از ثانیه ترجمه و در اختیار شما قرار دهد.از دیگر خصوصیات بارز این مرورگر امنیت فوق العاده بالای آن در برابر انواع کرم های اینترنتی , ویروسها و برنامه های جاسوسی میباشد.
برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید...

امیر بازدید : 80 یکشنبه 1392/05/06 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

 

امیر بازدید : 82 شنبه 1392/05/05 نظرات (1)

مرورگر UC Browser یکی از ابزارهای محبوب برای وبگردی با موبایل به حساب می‌رود. این ابزار با قابلیت‌های خاص خود امکان وبگردی در شرایط خاص را محیا می‌کند. از جمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن برای مواقعی می‌‌باشد که از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید حجم سایت‌های باز شده تا حدی کاهش یابد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. این مرورگر همچنین برای سرعت‌های پایین نیز کاربرد داشته و سایت‌ها را با سرعت مطلوبی بارگزاری می‌کند. از مزایای قابل توجه نسخه‌ی جدید این برنامه پشتیبانی کامل از زبان فارسی است که در نسخه‌های قبلی این برنامه وجود نداشت.

 

uc browser java مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8.6   جاوا

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
مجتبی مددی بازدید : 221 پنجشنبه 1392/05/03 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قرآن اندروید به صورت کامل با ترجمه فارسی و قرائت قاریان برجسته iQuran Pro v2.3.4

 قصد معرفی یکی از ارزشمندترین نرم افزارهای تولید شده برای گوشی های آندرویدی را داریم. این نرم افزار iQuran نام دارد که با نصب این نرم افزار 114 سوره قرآن کریم را به صورت کامل بر روی گوشی خود خواهید داشت. این قرآن در در اکثر سایت ها تحت یک فایل apk چند مگابایتی معرفی و در قالب یک لینک دانلود خلاصه شده است. اما آن چه که این قرآن ارزشمند و این نرم افزار زیبا را بیش از پیش ارزشمند تر می کند فایل های صوتی نرم افزار به همراه فایل ترجمه فارسی آن است.

 iQuran Pro Androidiha قرآن کریم با ترجمه فارسی با iQuran Pro v2.3.4

 فایل های صوتی سوره ها توسط خود نرم افزار قابل دانلود خواهد بود اما سرعت دریافت فایل های صوتی از سرور پایین بوده و نیاز به اینترنت پر سرعت دارد. همچنین در مواردی دیده شده که فایل ها به صورت اشتباه دانلود می شوند و شما مجبور هستید برای دانلود فایل ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید. 

نسخه ای که هم اکنون در اختیار شماست آخرین نسخه برنامه iQuran می باشد که جهت سهولت فایل های صوتی 5 تن از قاریان برجسته با نام های مشاری بن راشد العفاسی،  سعود الشریم، عبد الباسط عبد الصمد، سعد الغامدی و ماهر المعیقلی به صورت جدا برای دانلود قرار داده شده است.

علاوه بر فایل های صوتی  ترجمه فارسی و روان تمام سوره های قرآن را نیز قرار داده ایم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

امیر بازدید : 147 دوشنبه 1392/04/31 نظرات (0)
نرم افزار Ontrack EasyRecovery Professional v10.0.5.6 - نرم افزار بازیابی اطلاعات و تعمیر فایل های آسیب دیده

نرم افزار EasyRecovery ابزار مفیدی است که شما به وسیله آن می توانید سیستم خود را به طور کامل اسکن نموده و فایل های آسیب دیده و یا پاک شده خود را بازیابی کنید. علاوه بر بازیابی داده ها و تعمیر فایل های آسیب دیده، از این نرم افزار می توانید برای disk diagnostics و email repair نیز استفاده کنید. توسط Disk Diagnostics می توانید به انجام اموری مانند تشخیص مشکلات سخت افزاری هارد دیسک و دست یابی به اطلاعات دقیقی مانند فضای اشغال شده و فضای باقیمانده دیسک و ... بپردازید. برای بازیابی اطلاعات از دست رفته توسط EasyRecovery، مهم نیست که با چه روشی اطلاعات شما پاک شده اند (بعنوان مثال ازطریق shift + delete و یا فرمت درایو) با دانستن نوع اطلاعات پاک شده (عکس، فیلم و ...) می توانید جستجوی نرم افزار را محدودتر کنید تا سریع تر به اطلاعات مورد نظرتان برسید. با EasyRecovery امکان تعمیر فایل های آسیب دیده Access ،Excel ، Word ، Power Point و Zip را در یک محیط کاربری با استفاده آسان فراهم نموده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EasyRecovery:
بازیابی اطلاعات و تعمیر فایل های آسیب دیده به صئرت حرفه ای
- نمایش اطلاعات هارد دیسک و تشخیص مشکلات دیسک
- در دسترس بودن ویژگی های EasyRecovery FileRepair و EasyRecovery EmailRepair
- دارای ابزار Ontrack Data Advisor
- امکان متوقف کردن موقتی و ادامه کار بازیابی در زمان دیگر
- بازیابی انواع فایل های رایج به علاوه 290 نوع فایل خاص
- بررسی و رفع خطاهای هارد
- بازیابی اطلاعات از درایو فرمت شده
- بازیابی فایل ها بر اساس پسوند آن ها
- و ... 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیر بازدید : 76 جمعه 1392/04/28 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

LHW مجموعه 50 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

امیر بازدید : 77 چهارشنبه 1392/04/26 نظرات (0)

 

 

 

نرم افزار Quran Reciter یا آوای قرآن، یک نرم افزار کامل قرآن کریم است. این نرم افزار امکان نمایش متن و ترجمه قرآن کریم بر اساس سوره و آیه انتخابی کاربر را دارد.

 

همزمان با مشاهده متن و ترجمه فارسی قرآن، ترتیل صوتی نیز با صدای استاد سعدالغامدی پخش میشود.

 

 

برای استفاده از این نرم افزار، کافیست تا سوره مورد نظر را انتخاب کنید تا نرم افزار شروع به نمایش آیات و ترجمه، و همچنین پخش صوتی قرآن کند. سپس نمایش و قرائت آیات آن سوره به ترتیب و پشت سر هم اجرا خواهند شد.

 

برای دانلود و شماهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیر بازدید : 84 سه شنبه 1392/04/25 نظرات (0)

Focus Photoeditor

 

Focus Photoeditor 6.5.5.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی انها اعمال کنید ، شما میتوانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا ساخته و انهارا به خوشترین لحظات تبدیل نمائید. علاوه بر این قابلیت ها شما میتوایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر ، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و ... می باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.

دانلود مستقیم به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

امیر بازدید : 76 دوشنبه 1392/04/10 نظرات (0)

 

 

GiliSoft-USB-Stick-Encrypti

 

برنامه GiliSoft USB Stick Encryption یکی از بهترین برنامه هایی است که در زمینه رمزگذاری بر روی فلش مموری ها ارائه شده است. شما به وسیله این نرم افزار می توانید علاوه بر رمزگذاری، فلش مموری خودتان را به دو ناحیه ی عمومی و خصوصی تقسیم کنید.اطلاعات موجود در بخش عمومی برای هر فرد قابل مشاهد و دسترسی است اما بخش خصوصی توسط رمز حفاظت می شود که فقط برای فردی که رمز را دارد قابل دسترسی می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 103 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنت

Adobe Flash Player 11.7 for Internet Browsers

 

 

 

با توجه به فراگیر شدن فایل های فلش (مثل انیمیشن، بازی، بنر و ...) که بیشتر آنها هم از طریق سایت های اینترنتی منتشر میشوند، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر مرورگر اینترنتی ضروری است.

 

اگر فلش پلیر روی مرورگرتان نصب نباشد و شما وارد سایتی شوید که در آن از فلش استفاده شده است، با پیغام خطای پلاگین فلش مواجه خواهید شد. (امروزه تقریبا در همه سایت ها حداقل چند بنر یا لوگوی فلش وجود دارد)

 

به همین دلیل، نرم افزار فلش پلیر از اولین نرم افزار هایی است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز باید آن را نصب کند. برنامه Adobe Flash Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بهتر است تا برای نمایش بهتر فایل های فلش در سایت های مختلف، همیشه آخرین نسخه Flash Player را نصب کرده باشید.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنتی، یعنی Adobe Flash Player 11.7 منتشر شده است. این نسخه برای مرورگرهای اینترنت اکسپلور (Internet Explorer) ، فایرفاکس (Firefox) ، کروم (Chrome) و اپرا (Opera) قابل نصب و استفاده می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....

امیر بازدید : 327 سه شنبه 1392/03/14 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.15 Final

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

امیر بازدید : 75 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)
 دانلود QTranslate v3.5.1 نرم افزار مترجم متن

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت ترجمه ی متون مختلف را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "QTranslate" نرم افزاری کم حجم برای ترجمه ی متون است.این نرم افزار از اکثر زبان ها منجمله زبان فارسی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند متون خود را از زبان فارسی به زبان های دیگر و بالعکس ترجمه کنند.نرم افزار برای ترجمه ی سریع متون از کلید های ترکیبی برای نمایش متن ترجمه شده بهره می برد.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار پشتیبانی از مترجم های آنلاین مانند translate.google ، microsofttranslator و babelfish.yahoo است.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی به اینترنت متصل باشید.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امیر بازدید : 79 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار شارژ اتوماتیک سیم کارت AutoCharge Android

 

 

نرم افزار شارژ اتوماتیک ( AutoCharge ) ، یکی از نرم افزارهایی مفید برای خرید شارژ تلفن همراه می باشد. شما با این نرم افزار که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنید قادر خواهید بود در 24 ساعت شبانه روز و در هر مکانی که هستید شارژ مورد نیازتان را خریداری کنید.محیط ساده و در عین حال زیبای این نرم افزار و سبک بودن آن ، راحتی بسیاری برای خرید شارژ به شما هدیه می دهد.امنیت خریدهای اینترنتی مهم ترین مساله ایست که کاربران به آن توجه می کنند. این نرم افزار توسط میهن دانلود ساخته شده است و امنیت آن توسط نماد اعتماد الکترونیکی ( کسب شده از وزارت صنعت و معدن و تجارت ) تضمین می گردد

 

ویژگی های این نرم افزار و دانلود آن در ادامه مطلب...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید برای دانلود چی بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 1,687
  • بازدید سال : 16,230
  • بازدید کلی : 92,243
  • کدهای اختصاصی

    http://www.upload.tehran98.com/img1/mxsvkcimibftdwen2cm4.gif