loading...
نی نی دانلود
امیر بازدید : 103 سه شنبه 1392/08/07 نظرات (0)

3theme-sony-5.jpg
 در این لحظه تعداد سه تم با موضوعات مختلف و بسیار زیبا را برای شما آماده کرده ایم.چنان چه گوشی شماسونی اریکسون میباشد هم اکنون میتوانید این مجموعه را که از موضوع های متنوع  تشکیل شده  از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت نمایید.توجه:پسوند تم ها thm دانلود دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب...
امیر بازدید : 101 یکشنبه 1392/07/07 نظرات (1)
sonyericsoon_theme.jpg
در این لحظه تعداد سه تم با موضوعات مختلف و بسیار زیبا را برای شما آماده کرده ایم.چنان چه گوشی شما سونی اریکسون ورژن 4.7 میباشد هم اکنون میتوانید این مجموعه که سری سوم میباشد را از سایت بزرگ میهندانلود دریافت نمایید.توجه:پسوند تم ها thm میباشد.
دانلود در ادامه مطلب...
امیر بازدید : 206 پنجشنبه 1392/06/28 نظرات (0)
ترانه:حسین صفا / ملودی و تنظیم:محسن چاوشی /سبک:سافت راک 

رکورد:Studio 103 Record's (استودیو شخصی چاوشی)

تو و خاک گلدون با هم قوم و خویشین  /  تو و باد و بارون رفیق صِمیمی

تو فکر این بودم با هر بهونه   /    یه بار آسمونو بیارم تو خونه


این اثر یکی از آهنگهای آلبوم پاروی بی قایق است که بهمن ماه منتشر میشود .
 
کاور این اثر نیز منتشر شده است. برای دیدن روی عکس زیر کلیک کنید.

پوستر آهنگ دوست داشتم محسن چاوشی


برای دانلود آهنگ و مشاهده متن آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 213 یکشنبه 1392/06/24 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امید جهان و احمد عبدالخانی به نام آنالی + متن آهنگ

میکس و مستزینگ : کامران ناصرپور

 

دانلود آهنگ جدید امید جهان و احمد عبدالخانی به نام آنالی

 

دانلود آهنگ جدید امید جهان و احمد عبدالخانی به نام آنالی

 

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

امیر بازدید : 409 چهارشنبه 1392/06/20 نظرات (0)

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-mihandownload.com_.jpg

نقد و بررسی کامل بازی محبوب FIFA 2014

دانلود رایگان بازی FIFA 14 برای کامپیوتر + کرک

 

2014ویژگی های جدید فیفا
'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.
کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.
Active Fans
طرفداران می توانند این بازی را با فعالیت بیشتر تاثیر گذارد، به عنوان مثال، آنها می توانند مواد غذایی به زمین و بع داز پرتاب شما می توانید به آنها واکنش نشان دهید - اگر واکنششان بد است میتوانید بازی را به تعلیغ بیندازید و یا کنسل کنید و در صورتی ک هواداران شما این کار را بکنند شما جریمه خواهید شد.

 

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-6-mihandownload.jpg

جهت خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...
امیر بازدید : 141 یکشنبه 1392/06/17 نظرات (0)

 

Riptide GP2  یک بازی پرطرفدار ، فوق العاده لذت بخش و مهیج می باشد که شما با استفاده از جت خود با سایر حریفان روی سطح آب به مسابقه می پردازید. از ویژگی های این بازی می توان به قابلیت بازی کردن آنلاین ، ۹ جت قدرتمند ، ۲۵ حقه و فن جدید ، گرافیک عالی و .. اشاره نمود. این بازی روی آندروید ۲٫۳ وبالاتر قابل نصب می باشد.

http://dl.bistsoft.com/icon/size.png حجم بازی: 45.7 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 110 پنجشنبه 1392/06/07 نظرات (0)

 

Theme_Sonyericsoon.jpg
با توجه به تنوع سیستم عامل های گوشی های موبایل سیستم عامل های جاوا و سیمبیان پر طرفدارتر میباشد.بر همین اساس مجموعه سه تم فوق العاده زیبا را برای گوشی ها سونی اریکسون آماده کرده ایم.این تم ها دارای رزولوشن 320*240 میباشد واز کیفیت فوق العاده ای برخوردار میباشد.هر کدام از این تم ها دارای اسکرین سیور زیبا میباشد.
دانلود در ادامه مطلب...

امیر بازدید : 144 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/Trine2.jpg


بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Trine 2 که توسط کمپانی Frozenbyte ساخته شده و Atlus آن را برای PC به تازگی منتشر نموده است ، شماره دوم این بازی بسیار زیبا نیز پس از حدود ۳ سال منتشر شد و با سبکی جدید در بازی های اکشن ماجراحویی از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت ، بازی دارای سه  کاراکتر اصلی میباشد که هر کدام دارای وظایف خاص و عکس العمل های مربوط به خود میباشند.اگر در این زمینه بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم میتوان این بازی را با بازی نینجا ها مقایسه کرد.با پیش برد مراحل تک تک این تکنیک ها رونمایی میشود و باعث تحیر شما می شود ، در شماره دوم این بازی شما بار دیگر در نقش سه شخصیت دزد ، شوالیه و جادوگر قرار میگیرید و درگیر ماجراجویی های جدیدی می شوید. طراحی شخصیت ها و محیط بسیار هنری و پر رنگ و لعاب می باشد و سیستم مبارزات نسبت به نسخه قبلی پیشرفت اساسی داشته است ، بعلاوه در این نسخه امکان انجام حالت مشارکتی بصورت آنلاین و آفلاین وجود دارد. در این ماجراجویی بزرگ شما باید با کمک گرفتن از توانایی های منحصربفرد هر کاراکتر از سد دشمنان و معماهای بازی بگذرید ، این بازی بسیار زیبا را می توانید با کرک معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از سایت میهن دانلود به صورت رایگان دانلود نمایید...
جهت دانلود و دیدن عکسهایی از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
امیر بازدید : 281 پنجشنبه 1392/05/31 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/Wargame-Airland.jpg
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

بازی هواپیمایی Wargame AirLand Battle 2013 امروز منتشر شده است که می توانید آنرا به صورت رایگان در ادامه مطلب سایت میهن دانلود ؛ دانلود نمایید.
تجربه بی نظیر در بازی های استراتژی که حضور ۱۲ کشور و ۷۵۰ واحد نظامی در یک جنگ مهیب تجربه ای بی نظیر که در کمتر بازی می توانید پیدا کنید! در این بازی هواپیمایی که شما خدر یک جنگ هوایی شرکت می کنید و در این کارزار جنگ باید بجنگید.شما در این بازی با انبوهی از مواد منفجره و اسلحه مواجه هستید که اگر هوشمندی به خرج ندهید در این کارزار محکوم به مرگ هستید.
شما در جنگی قرار میگیرید که بین گروه ناتو و اعضای گروه ورشو پیش می آید شرکت می کنید . در پی اختلاف نظری که بین ناتو و پیمان ورشو ایجاد شد ۲ گروه لشگر کشی کرده و در یک جنگی قرار گرفتند که کل دنیا را به چالش کشید.هیجانی که در این جنگ تجربه خواهید کرد بسیار عالی و جذاب است.
شما در این بازی ار بین ۷۵۰ واحد می توانید ارتش خود را ایجاد کنید. نیروزهای زمینی، تانک ها ، هواپیماها و.... مواردی است که ارتش شما را تشکیل میدهد تا بتوانید با قدرت تمام به دشمن حمله کنید و ان را از بین ببرید.
شما در این بازی با استراتژی که خواهید داشت باید تا عمق ۱۵۰ کیلومتری برنامه های خود را هماهنگ کنید،ارتش شما تحت آن استراتژی که شما تعیین می کنید عمل خواهد بطوریکه می توانید بهترین عملکرد را در این جنگ داشته باشید و یا شکست بخورید.این بازی ار موتور گرافیکی بسیار قدرتمندی برخوردار می باشد که اوج لذت را برای شما به ارمغان خواهد داشت.
در بازی تک نفره حتی شما بیشتر از بازی آنلاین لذت خواهید برد.
شما در بازی گروهی نیز می توانید با ۲۰ نفر این بازی را انجام دهید و در یک جنگ تمام عیار با دوستانتان شرکت کنید.این بازی هواپیمایی از وجود هواپیماهای قدرتمندی بهره می برد که اوج هیجان را به شما خواهد داد.
از ویژگی های این بازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- قابلیت بازی تک نفره با بالاترین کیفیت در سال ۱۹۸۱
- قابلیت بازی ۱۰ به ۱۰ یعنی این بازی را می توانید ۲۰ نفره انجام دهید.
- قابلیت تعیین استراتژی های برخورد بین ارتش ، ابزارها و تسلیحات
- قابلیت مدیریت امکانات ارتش اعم از مهمات و سوخت و... توسط پلیر
- وجود ۳۰ نقشه جدید به هر چه جذاب تر شدن بازی کمک می کند
جهت دانلود و دیدن عکسهایی از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
امیر بازدید : 182 پنجشنبه 1392/05/31 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/pes2014.jpg

 
نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2014 patch
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 84 یکشنبه 1392/05/20 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امین فیاض و مصطفی فتاحی و محمد عین الله زاده به نام فراق

 

دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبای امین فیاض و مصطفی فتاحی و محمد عین الله زاده به نام فراق با بالاترین کیفیت

آهنگ و تنظیم : آرمین نصرتی

ویژه شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

امیر بازدید : 87 شنبه 1392/05/19 نظرات (0)
http://mihandownload.com/pic13/saeed/gajet.jpg
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|دانلود مجموعه کامل کارتون کاراگاه گجت|
کارآگاه گَجـِت (به انگلیسی: Inspector Gadget)‏ نام یک سریال کارتونی است که به طور مشترک توسط کشورهای فرانسه، کانادا، آمریکا، ژاپن و تایوان تهیه شد. داستان این مجموعه کارتون درباره یک کارآگاه فراموشکار حواس‌پرت و شلخته به نام «کارآگاه گجت» است. این کارآگاه یک انسان است که مانند رباتها ابزارک‌های عجیب و غریبی در بدن او کار گذاشته شده و می‌تواند از آنها کمک بگیرد. شخصیت دشمن او در این مجموعه «دکتر کلاو» است که رهبری سازمانی شرور به نام ام.ای.دی (M.A.D) را به عهده دارد.این مجموعه تلویزیونی در نوبت اصلی و اولیه از ۱۰ سپتامبر ۱۹۸۳ تا ماه فوریه ۱۹۸۶ پخش شد. واژه Gadget (گجت) انگلیسی به معنای ابزارک و آلات و ابزار تازه‌اختراع مکانیکی است. در زبان عامیانه انگلیسی به افرادی که شیفته خرید و استفاده از ابزارک‌های نو هستند به طعنه «کارآگاه گجت» می‌نامند.
 در این پست برای شما کارتون زیبای کارآگاه گجت را آماده کرده ایم.این انیمیشن دارای 2 فصل بوده که فصل اول شامل 65 قسمت و فصل دوم شامل 21 قسمت است.امیدوارم با دیدین این انیمیشن زیبا سهمی در یادآوری خاطرات گذشته داشته باشیم...
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 529 پنجشنبه 1392/05/17 نظرات (1)



بازی The Walking Dead: Assault به معنای قدم زدن مردگان می باشد .در این بازی ، به هر جا که بروید ، زامبی ها را مشاهده خواهید کرد . تنها تعدادی از افراد نجات یافته اند که عبارتنتد از : ریک، گلن، شین، کارل، آندریا، لری . این شخصیت ها باید تمامی سعی خود را به کار برده و زامبی ها را نابود کنند . از توانایی های خود استفاده کنید و زامبی ها را برای همیشه از بین ببرید . این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب نموده و یکی از برترین و بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . برای اجرای این بازی ، باید حداقل رم ۵۱۲ مگابایت داشته باشید .لازم به ذکر است که این بازی برای دیتا های Mali ، PowerVR و Tegra منتشر شده است که هم اکنون می توانید دیتای مورد نظر گوشی خود را از وبسایت اندرویدها دریافت کنید .

ویژگی های اصلی:

نابودی تمامی زامبی ها

حمله ور شدن زامبی ها

شخصیت های منحصر به فرد

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 

http://dl.bistsoft.com/icon/size.png حجم بازی: 158 مگابایت

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....

امیر بازدید : 133 سه شنبه 1392/05/15 نظرات (0)

 

http://mihandownload.com/pic13/saeed/narco_terror-2261411.jpg



بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز Narco Terror که ناشر آن شرکت KochMedia بوده و برای PC در سال ۲۰۱۳ انتشار یافته است ، این بازی در حواشی مواد مخدر و سرقت بوده و از این بابت می توان روی Narco Terror به عنوان یک بازی اکشن جذاب حساب کرد ، بازی دارای مراحل مختلف بر پایه سبک آرکید است که شما را به دنیای سارقین وارد خواهد کرد ، مبارزات بسیار زیبا و درگیر کننده ، سلاح های کشنده و قابل تنظیم ، امکان بازی به صورت چند نفره و همچنین آنلاین و .... از ویژگی هایی هستند که از این بازی دیده می شود...
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 86 شنبه 1392/05/12 نظرات (0)

3-Love-Theme_SonyEricsson_www.MihanDownload.Com.jpgمجموعه ی جدیدی از تم های سونی اریکسون را برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم ها می توانید جلوه ی جدید و زیباتری به گوشی های خود ببخشید . این پک شما سه تم جدید و گرافیکی با طرح های عاشقانه می باشد که می توان این مجموعه را جدید ترین و گرافیکی ترین مجموعه از تم های عشقانه نام برد . رزولیشن این تم ها 240x320 می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سونی اریکسون بوده که هم اکنون می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید .

امیر بازدید : 80 جمعه 1392/05/11 نظرات (1)

 

theme_for_sonyericsoon.jpg
در این لحظه تعداد چهار تم با موضوعات مختلف و بسیار زیبا را برای شما آماده کرده ایم.چنان چه گوشی شما سونی اریکسون ورژن 4.7 میباشد هم اکنون میتوانید این مجموعه که سری چهارم میباشد را از سایت بزرگ میهندانلود دریافت نمایید.توجه:پسوند تم ها thm میباشد.
لینک دانلود در ادامه مطلب است.

امیر بازدید : 147 سه شنبه 1392/05/08 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

 

دانلود تیتراژ بسیار زیبای سریال پنجره با صدای بهنام علمشاهی ، با کیفیت بالا و حجم مناسب

امیر بازدید : 97 یکشنبه 1392/05/06 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر منتشر شده است

آهنگ های سریال قلب یخی با کیفیت اورجینال

منبع : وب سایت رسمی موسیقی ما

 

 

دانلود پنج آهنگ از آهنگ های سریال قلب یخی با صدای مازیار فلاحی با کیفیت اورجینال ۳۲۰

نام آهنگ ها : آدمکای برفی ، عکس چشمات ، بوسه تیغ ، گل نازم ، حرفی نیست

 

امیر بازدید : 80 یکشنبه 1392/05/06 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

 

امیر بازدید : 82 شنبه 1392/05/05 نظرات (1)

مرورگر UC Browser یکی از ابزارهای محبوب برای وبگردی با موبایل به حساب می‌رود. این ابزار با قابلیت‌های خاص خود امکان وبگردی در شرایط خاص را محیا می‌کند. از جمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن برای مواقعی می‌‌باشد که از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید حجم سایت‌های باز شده تا حدی کاهش یابد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. این مرورگر همچنین برای سرعت‌های پایین نیز کاربرد داشته و سایت‌ها را با سرعت مطلوبی بارگزاری می‌کند. از مزایای قابل توجه نسخه‌ی جدید این برنامه پشتیبانی کامل از زبان فارسی است که در نسخه‌های قبلی این برنامه وجود نداشت.

 

uc browser java مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8.6   جاوا

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
مجتبی مددی بازدید : 221 پنجشنبه 1392/05/03 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قرآن اندروید به صورت کامل با ترجمه فارسی و قرائت قاریان برجسته iQuran Pro v2.3.4

 قصد معرفی یکی از ارزشمندترین نرم افزارهای تولید شده برای گوشی های آندرویدی را داریم. این نرم افزار iQuran نام دارد که با نصب این نرم افزار 114 سوره قرآن کریم را به صورت کامل بر روی گوشی خود خواهید داشت. این قرآن در در اکثر سایت ها تحت یک فایل apk چند مگابایتی معرفی و در قالب یک لینک دانلود خلاصه شده است. اما آن چه که این قرآن ارزشمند و این نرم افزار زیبا را بیش از پیش ارزشمند تر می کند فایل های صوتی نرم افزار به همراه فایل ترجمه فارسی آن است.

 iQuran Pro Androidiha قرآن کریم با ترجمه فارسی با iQuran Pro v2.3.4

 فایل های صوتی سوره ها توسط خود نرم افزار قابل دانلود خواهد بود اما سرعت دریافت فایل های صوتی از سرور پایین بوده و نیاز به اینترنت پر سرعت دارد. همچنین در مواردی دیده شده که فایل ها به صورت اشتباه دانلود می شوند و شما مجبور هستید برای دانلود فایل ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید. 

نسخه ای که هم اکنون در اختیار شماست آخرین نسخه برنامه iQuran می باشد که جهت سهولت فایل های صوتی 5 تن از قاریان برجسته با نام های مشاری بن راشد العفاسی،  سعود الشریم، عبد الباسط عبد الصمد، سعد الغامدی و ماهر المعیقلی به صورت جدا برای دانلود قرار داده شده است.

علاوه بر فایل های صوتی  ترجمه فارسی و روان تمام سوره های قرآن را نیز قرار داده ایم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

mehdi بازدید : 150 دوشنبه 1392/04/31 نظرات (0)

a

مجموعه ای کاملا متفاوت از آیکون های دانلود که به دو صورت لایه باز و PNG می باشد. شما در تغییر رنگ فایل لایه باز (PSD) به هیچ وجه مشکلی نخواهد داشت،و همین طور شما می توانید از این مجموعه زیبا برای جلوه دادن به سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید.برای در یافت این مجموعه در ادامه همراه ما باشید

دانلود در ادامه ی مطلب

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید برای دانلود چی بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 1,644
  • بازدید سال : 16,187
  • بازدید کلی : 92,200
  • کدهای اختصاصی

    http://www.upload.tehran98.com/img1/mxsvkcimibftdwen2cm4.gif