loading...
نی نی دانلود
امیر بازدید : 103 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنت

Adobe Flash Player 11.7 for Internet Browsers

 

 

 

با توجه به فراگیر شدن فایل های فلش (مثل انیمیشن، بازی، بنر و ...) که بیشتر آنها هم از طریق سایت های اینترنتی منتشر میشوند، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر مرورگر اینترنتی ضروری است.

 

اگر فلش پلیر روی مرورگرتان نصب نباشد و شما وارد سایتی شوید که در آن از فلش استفاده شده است، با پیغام خطای پلاگین فلش مواجه خواهید شد. (امروزه تقریبا در همه سایت ها حداقل چند بنر یا لوگوی فلش وجود دارد)

 

به همین دلیل، نرم افزار فلش پلیر از اولین نرم افزار هایی است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز باید آن را نصب کند. برنامه Adobe Flash Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بهتر است تا برای نمایش بهتر فایل های فلش در سایت های مختلف، همیشه آخرین نسخه Flash Player را نصب کرده باشید.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنتی، یعنی Adobe Flash Player 11.7 منتشر شده است. این نسخه برای مرورگرهای اینترنت اکسپلور (Internet Explorer) ، فایرفاکس (Firefox) ، کروم (Chrome) و اپرا (Opera) قابل نصب و استفاده می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....

امیر بازدید : 326 سه شنبه 1392/03/14 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.15 Final

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

امیر بازدید : 182 سه شنبه 1392/03/14 نظرات (0)

Avengers Initiative cover Androidiha مبارزه ی هالک با Avengers Initiative v1.0.4

 

سر انجام شخصیت محبوب فیلم های سینمایی اکشن یعنی هالک با بازی Avengers Initiative برای اندروید برگشته است! موجودی بسیار قدرتمند و شجاع که برای مبارزه با موجودات پلیدی همچون Wendigo,The Kronan و نجات زمین آمده است. Avengers یکی از برترین و جذابترین بازی های سبک مبارزه ای برای اندروید می باشد که گرافیک فوق العاده، مراحل و مبارزات جذاب و همچنین پیروی از داستانی مهیج بر جذابیت آن افزوده است. از ویژگی های دیگر این بازی می توان به جلوه های ویژه ی خیره کننده و فوق العاده ی بازی، سفارشی سازی منحصر به فرد بازی، بهینه سازی شده برای صفحات لمسی و اضافه شدن برخی قابلیت های گرافیکی مخصوص دارندگان پردازنده های Tegra اشاره کرد.

برای دانلود ومشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.....

امیر بازدید : 442 سه شنبه 1392/03/14 نظرات (0)

بازی تهران کلاه قرمزی ( نسخه 2 )

این بازی برای سیستم عامل اندروید طراحی گردیده است ، بزودی نسخه های iOS و PC و XBOX منتشر میگردد

 

خلاصه بازی

 

 

برای مشاهده توضیحات و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....
امیر بازدید : 89 پنجشنبه 1392/03/09 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خاموش كردن اتوماتيک كامپيوتر

Wise Auto Shutdown 1.1

 

 

 

اگر کامپیوتر شما در حال انجام یک کار طولانی باشد (مثل دانلود یا تبدیل فرمت فیلم) ، شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی به صورت اتوماتیک خاموش شود. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.

 

یکی از این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است. این نرم افزار میتواند کامپیوتر را طبق زمان بندی که شما تعیین میکنید به صورت اتوماتیک خاموش کند.

امیر بازدید : 68 پنجشنبه 1392/03/09 نظرات (0)

The Night of the Rabbit عنوان یک بازی فکری و ماجراجویانه (ادونچر) می باشد . داستان بازی در مورد جری جوان است که خرگوشی سفید و مرموز را در شهر شگفت انگیز Mousewood دنبال می کند . دنیایی عجیب که در آن سایر مخلوقات نیز می توانند صحبت کنند و سرشار از رمز و رازهای جالب است . این شهر رویای Jerry را برای تبدیل شدن به یک شعبده بازی ممکن می سازد ، هرچند می بایست مراقب دشمنان و نیروهای شیطانی جنگل سیاه نیز بود . این ماجراجویی پر از خنده و گریه ، شادی و ترس خواهد بود و پسرک تنها در پی کشف دنیایی جدید است . داستان بازی به صورت چندلایه می باشد به صورتی که در ابتدا با سبک طنز شروع می شود و به سرعت تبدیل به یک داستان دراماتیک و فکری می شود که در حدود ۲۰ ساعت گیم پلی را رقم خواهد زد . گرافیک ۲ بعدی و کارتونی بازی یکی از نقاط قوت این بازی است که توسط Matthias Kempke طراحی شده اند . در ادامه می توانید تریلر ، تصاویر و همچنین لینک های دانلود این بازی را مشاهده نمایید .

 

The Night of the Rabbit-FLT | 5.4 GB

 

The Night of the Rabbit دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC

 

امیر بازدید : 84 پنجشنبه 1392/03/09 نظرات (0)

اگر علاقمند به بازی بولینگ هستید بدون شک از بازی زیبای ۱۰ Pin Shuffle Bowling لذت خواهید برد. این بازی شباهت زیادی به بولینگ دارد (با این تفاوت که بجای توپ با مهره‌های مخصوص پرتاب خود را انجام می‌دهید) و البه جدای از بازی بولینگ سبک دیگری از بازی نیز در آن وجود دارد که بسیار زیبا جالب است و باید سعی کنید مهره‌های خود را در محل خواسته شده پرتاب کنید، یعنی باید پرتاب خود را طوری تنظیم کنید که مهره در جای مشخص شده متوقف شود. البته همه‌ی این بازی‌ها دو‌نفره هستند و می‌توانید با دوستان خود چه در یک دیوایس، و چه در دو دیوایس با استفاده از Bluetooth و Wi-fi به بازی کردن بپردازید. در آپدیت جدید، بازی Universal است و برای آیفون و آیپد بهینه شده است. همچنین این نسخه از بازی برای صفحه‌ی iPhone5 بهینه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

10 pin shuffle bowling بازی سرگرم کننده در سبک بولینگ 10 Pin Shuffle Bowling   آیفون و آیپد

امیر بازدید : 84 پنجشنبه 1392/03/09 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.1

 

امیر بازدید : 85 پنجشنبه 1392/03/09 نظرات (0)

نرم‌افزار LockerPro Lockscreen صفحه موبایل شما در حالت قفل را به شکلی ساده و کاربردی تغییر می‌دهد. در این لاک اسکرین Notificationهای ارسال شده روی گوشی مثل تماسهای رد شده یا پیام‌های رسیده روی صفحه‌ی قفل به‌صورت لیست به شما نمایش داده می‌شود و برای دیدن آن‌ها نیازی نیست گوشی خود را از حالت قفل خارج کنید. این لاک اسکرین همچنین ابزارهایی برای دسترسی سریع به قسمت‌های گوناگون موبایل برایتان فراهم می‌کندی، با کشیدن دست به سمت راست بر روی ساعت، می‌توانید به گزینه‌های میان‌بر دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

locker pro lockscreen android صفحه قفل LockerPro Lockscreen 3.5    اندروید

 

امیر بازدید : 89 پنجشنبه 1392/03/09 نظرات (0)

Amazing Flashlight v1.0304. چراغ قوه پرکاربرد با Amazing Flashlight v1.03

Amazing Flashlight  چراغ قوه زیبا و در عین حال قدرتمند برای گوشی شما است. این برنامه می تواند در مواقعی که به یک چراغ قوه نیاز دارید بسیار کار آمد باشد. کار با آن نیز بسیار آسان است و شما می توانید از طریق ویجت به راحتی چراغ قوه را خاموش و روشن نمایید. این نرم افزار افکت های زیادی دارد و حتی می تواند به عنوان یک چراغ چشمک زن برای مواقع خاص مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت Night Vision این برنامه امکان دیدن اشیاء در تاریکی را فراهم می کند. mazing Flashlight دارای رنگ های زیبایی است که می توانید به سلیقه خود از آن استفاده نمایید. برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

امیر بازدید : 267 جمعه 1392/03/03 نظرات (0)

AnyDVD & AnyDVD HD

AnyDVD & AnyDVD HD 7.2.0.0 Final نرم افزاری حرفه ای جهت کپی راحت و آسان فیلم های دی وی دی کد شده می باشد. این نرم افزار با استفاده یک درایور مجازی در پس زمینه ارجا شده و فیلم های کد شده و دارای قفل را به آسانی بر روی سیستم شما کپی می نماید. این نرم افزار هم چون سایر نرم افزار هائی چون CloneDVD، Pinnacle Instant Copy، Intervideo DVD Copy توانائی تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها شما را دارا می باشد و میتوان به عنوان یک برنامه مکمل نیز به این نرم افزار های افزوده شود. شما به آسانی میتوانید کد های RPC را از دی وی دی ها حذف کرده و دی وی دی ها را در تمام دستگاه های نمایش دی وی دی اجرا نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت کنترل كنترل سرعت درایو دی وی دی ، امکان تنظیم فرکانس مانیتور ،پشتیبانی از دی وی دی های HD DVD و Blu-Ray ، بهره مندی از قابلیت Magic File Replacement ساخت دوباره دی وی دی های اورجینال، قابلیت كپی و Rip كردن CD های صوتی و ... اشاره کرد.

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

امیر بازدید : 80 جمعه 1392/03/03 نظرات (0)

دانلود NBA 2013 Playoffs WCF G1 Grizzlies vs Spurs مسابقه ممفیس گریزلیز و سان آنتونیو سپورز
| مسابقه فینال کنفرانس غرب بسکتبال حرفه ای NBA - بازی اول 2013.05.19 |
| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |
| پوشش کامل مسابقات فینال غرب و شرق |

در صورتی که از طرفدارن بسکتبال هستید قطعا مسابقات NBA را دنبال می کنید. همانطور که میدانید بازی های پلی آف در حال برگزاری هستند و هم اکنون تنها 4 تیم از 16 تیم باقی مانده است که هر کدام برای بدست آوردن جام در حال رقابت تنگاتنگ هستند. در پست امروز بازی اول ممفیس گریزلیز و سان آنتونیو را آماده کرده ایم و در صورتی که مورد استقبال کاربران قرار گیرد بازی دوم که دیروز ( 1 خرداد ) برگزار شد را آماده خواهیم نمود.
برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

امیر بازدید : 63 جمعه 1392/03/03 نظرات (0)

Race Illegal High Speed 3D v1.0.0 1 مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی با Race Illegal: High Speed 3D v1.0.0

بوی لاستیک سوخته بر جاده، احساس وجود چرم نرم بر دستان، صدای موتور ماشین در حالی که غرش می کند، و…، همه  را در بازی هیجان انگیز Race Illegal: High Speed 3D تجربه کنید. چشمان خود را باز کنید و به مسابقات غیرقانونی در خیابان های شهر بپیوندید. حرفه خود را به عنوان یک تازه کار آغاز کنید. پیش از آنکه بتوانید بهترین مبارزات را انجام دهید تلاش کنید احترام سایرین را بدست آورید. ۲۰ مسیر و ۹ ماشین وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. مناظر و چشم اندازهای بازی بسیار زیبا و واقعی طراحی شده اند به طوری که از بازی در مسیرهای گوناگون لذت خواهید برد. می توانید آمار بازی ها و امتیازات خود را با سایر بازیکنان از سراسر دنیا به مقایسه گذاشته و با آن ها به رقابت بپردازید. در مسابقات آنلاین شرکت کنید و فیزیک واقعی رانندگی را تجربه کنید.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امیر بازدید : 91 جمعه 1392/03/03 نظرات (0)

 

go sms pro copy ارسال آسان پیامک با GO SMS Pro Premium v4.9

GO SMS Pro Premium یک نرم افزار ارسال پیام بسیار کاربردی است که طرفداران زیادی نیز دارد. این برنامه قابلیت های زیادی دارد از جمله : قابلیت چت رایگان، استفاده از جعبه متن خصوصی، ایجاد رمز عبور برای هر پیام به منظور جلوگیری از حفظ حریم شخصی، مسدود کننده پیام که باعث می شد تا شما از spam در امان باشید، قابلیت به اشتراک گذاری پیام ها در شبکه، ایجاد لیست سیاه، تم و زنگ اس ام اس های زیبا و… همچنین شما می توانید پلاگین های این نرم افزار را به روز رسانی کنید تا از قابلیت های جدید آن بهره مند شوید. از دیگر قابلیت های جالب این برنامه می توان به تنظیم زمان برای ارسال خودکار پیام اشاره نمود.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

امیر بازدید : 99 جمعه 1392/03/03 نظرات (0)
 دانلود Wordpress Free and Premium Theme Bundle مجموعه قالب های وردپرس

وردپرس (Wordpress) یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست که برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... استفاده می شود.همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمندی همچون buddypress ،ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می‌شود.این سیستم در نزد برنامه نویسان وب بسیار محبوب بوده و بسیاری از کاربران از قالب های آماده ی این سیستم مدیریت محتوا در وبلاگ ها و وبسایت هایشان استفاده می کنند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه ای از قالب های آماده ی وردپرس را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.این مجموعه دارای بیش از یکصد قالب آماده در موضوعات مختلف است. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امیر بازدید : 76 پنجشنبه 1392/03/02 نظرات (0)

Ahoy Pirates v1.0 01 سفر با دزدان دریایی در Ahoy Pirates v1.0

به دزدان دریایی بپیوندید و تا می توانید سکه گردآوری کنید. در بازی جالب Ahoy Pirates وارد ماجراجویی های یک دزد دریایی در مسیر یافتن گنجینه ها در دریای کاراییب شوید و به او در این راه کمک کنید. جزیره هایی که سرشار از گنجینه، خطر و اسرار هستند را کاوش کنید تا به ثروتی بزرگ دست یابید. در این بازی هر روز به طور رایگان سکه هایی را به عنوان جایزه دریافت می کنید. گرافیک نیز بصورت اچ دی طراحی شده است و به روزرسانی هایی نیز با جزیره ها و مینی بازی های تازه بطور رایگان انجام خواهد شد.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امیر بازدید : 74 پنجشنبه 1392/03/02 نظرات (0)

 

 

 

Tom s 4x4 v1.3 01 رانندگی در جاده ها با Toms 4x4 v1.3

در بازی Tom’s 4×4 مهارت های رانندگی خود در جاده های خارج از شهر را ثابت کنید، با موانعی که سد راه تان می شوند روبرو شوید و معماهای فیزیکی را حل کنید. در این بازی ۲۰ سطح چالش برانگیز وجود دارد که می توانید از انجام دادن آن ها لذت ببرید. ۷ نوع ماشین جاده ای نیز در دسترس شما است که انتخاب را برای شما آسان تر می کند. از طرف دیگر ۹ نوع ارتقا برای هر ماشین وجود دارد که بر جذابیت های بازی می افزاید و می توانید قدرت هر ماشین را فزونی بخشید. گرافیک و فیزیک بازی نیز بسیار حرفه ای و واقعی طراحی شده است

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امیر بازدید : 75 پنجشنبه 1392/03/02 نظرات (0)

Jewel Legends 2: Atlantis یکی از بازی های جدید منتشر شده در ژانر بازی های Match3 می باشد . در این بازی ها می بایست اشکال را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید تا امتیاز کسب نمایید . داستان بازی در مورد کشف شهر گمشده آتلانتیس می باشد که از نمادها و اشکال این شهر جادویی برای بازی استفاده شده است . آتلانتیس را دوباره به شکوه سابق خود برگردانید ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Jewel Legends 2 دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis

امیر بازدید : 66 چهارشنبه 1392/03/01 نظرات (0)
 دانلود SolidThinking Evolve v9.0 نرم افزار تخصصی رشته مهندسی مکانیک

مهندسی مکانیک شاخه ‌ای از مهندسی است که با طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ماشین‌ها سر و کار دارد. همچنین این رشته در ارتباط نزدیک با ماشین هایی است که کارهای متنوع بسیار و یا تبدیل انرژی‌های مختلف نظیر انرژی خورشید، انرژی هسته‌ای و انرژی شیمیایی را به انرژی حرکتی انجام می‌دهند.در پست امروز وبسایتمیهن دانلود، یکی از بهترین نرم افزار های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ شاخه ساخت و تولید را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. نرم افزار "SolidThinking" از دسته نرم افزار های CAID مخفف (Computer Aided Industrial Design) می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید محصولاتی مانند خودرو، ساعت، بطری، جواهر و گوشی های همراه را طراحی کنید. مدل سازی سه بعدی و رندرینگ این نرم افزار بر اساس منحنی های NURBS می باشد.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح های خود را در قالب انیمیشن ذخیره کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امیر بازدید : 72 سه شنبه 1392/02/31 نظرات (0)

دانلود XARA Web Designer MX Premium v8.1.3.23942 نرم افزار طراحی صفحات وب

XARA Web Designer MX Premium یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی صفحات وب می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا بدون داشتن دانش خاص در زمینه برنامه نویسی اقدام به طراحی صفحات حرفه ای وب کنید. شما می توانید از میان تعداد زیادی از قالب های پیش فرض و آماده که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید و سپس اقدام به ویرایش ظاهر , تغییر رنگ , تغییر فونت , تغییر منوها , تصاویر موجود در صفحات و غیره کنید و آنها را سفارشی کرده و در صفحات وب مورد استفاده قرار دهید. در واقع این نرم افزار می تواند برای تمامی مبتدیان مفید واقع شود زیرا آنها را قادر می سازد تا بدون داشتن دانش برنامه نویسی HTML و Java Script صفحات وب زیبا و پویا را طراحی کنند. پشتیبانی از فرمت های تصویری PDF, RTF, RAW, PSD, TIFF and of course JPEG, PNG, GIF و همچنین قابلیت کشیدن و رها کردن برای جابجایی هر چیزی در هر قسمتی از صفحه از قابلیت های این نرم افزار می باشد. 
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
امیر بازدید : 71 سه شنبه 1392/02/31 نظرات (0)


دانلود بازی Fast and furius 5 official movie برای گوشی های s60v5

وقتی نام بازی Fast_and_Forius را می شنویم به جرات می توان گفت یاد سرعت و خشم در این فیلم می افتیم.اما اینبار برای شما نسخه 5 این بازی را قرار داده ایم این بازی به سبک رالی می باشد و بسیار هیجان انگیز می باشد که بر روی گوشی هایی باسیستم عامل سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
امیر بازدید : 73 دوشنبه 1392/02/30 نظرات (0)
دانلود مجموعه BlackBerry Software and Games Collection 2011

در این پست وب سایت نی نی دانلود مجموعه ای را با عنوان BlackBerry Software and Games Collection 2011 برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 101 نرم افزار، بازی و تم سیستم عامل بلک بری می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. بلک بری یک نام تجاری تولید کننده تلفن های همراه هوشمند و همچنین تلفن های همراه مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال 1999 اداره می شود. بلک بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای دردست اقدام است. همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدئویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی می باشد. بلک بری نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه های الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. گوشی ها بلک بری دارای توانایی ها و امکاناتی هستند که در دیگر تلفن های همراه موجود نمی باشد. یافتن نرم افزارها و بازی های بلک بری در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار ها و بازی های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 101 برنامه وبازی معروف و پر کاربرد گوشی های بلک بری قرار گرفته است. برنامه های این مجموعه شامل چهار دسته مختلف که شامل نرم افزارهای سیستمی، نرم افزارهای اینترنت، بازی ها و تم ها می باشد. همچنین سعی شده در این مجموعه پرکاربرد ترین نرم افزارها و بهترین بازی های سال 2011 قرار داده شوند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امیر بازدید : 78 یکشنبه 1392/02/29 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1392 برای موبایل

در این پست وب سایت میهن دانلود تقویم اذان گو باد صبا مخصوص گوشی های تلفن همراه را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این تقویم کاری از موسسه موج همراه نور می باشد که در دو نسخه جاوا و اندروید منتشر شده است. از قابلیت های این برنامه میتوان به مواردی همچون ارائه سه تقويم شمسي، قمري و ميلادي (بدون محدوديت زماني)، نمايش وقايع ملي و مذهبي تاريخ انتخابي در تقويم، ارائه اوقات شرعي 320 شهر، قابليت پخش اذان بصورت خودكار، تبديل تاريخ هر تقويم (شمسي ، قمري و ميلادي ) به ديگري و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امیر بازدید : 80 یکشنبه 1392/02/29 نظرات (0)

دانلود بازی خوک های جهنمی برای گوشی های جاوا Pigs of Doom Java

بازی خوک های جهنمی محصول کمپانی Handy Games می باشد که چندی پیش روانه بازار شد.این بازی از معدود بازی هایی است که دارای گرافیک و صدا گذاری خوب است و بر روی تمامی گوشی هایی که از پلتفرم جاوا استفاده می کنند قابل اجراست.برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید...

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید برای دانلود چی بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 1,659
  • بازدید سال : 16,202
  • بازدید کلی : 92,215
  • کدهای اختصاصی

    http://www.upload.tehran98.com/img1/mxsvkcimibftdwen2cm4.gif