loading...
نی نی دانلود
امیر بازدید : 76 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)


دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2011 براي موبايل 240x320

بازي زيباي PES2011 براي موبايل بلاخره روانه ي بازار شد و ما در ميهن دانلود اين افتخار را داريم تا براي شما كاربران اين سايت اين بازي را قرار دهيم ، اين بازي توسط شركت ژاپني KONAMI ساخته شده  كه در مقايسه به PES2010 تغييراته زيادي كرده كه به شرح زير است :
- اضافه شدن Champions league
- اضافه شدن ليگ اروپا
- رابط كاربري قوي
و.....

براي دانلود روي ادامه مطلب كليك كنيد...

 

امیر بازدید : 177 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 21.0 Final + Farsi

 

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر این نرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت بلوط دانلود دریافت نمایید.

 

>>> دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 21.0 Final + Farsi در ادامه مطلب ...

امیر بازدید : 89 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵٫۵٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) May 2013

 

امیر بازدید : 73 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)

این بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

Fast and Furious showdown xbox360 cover small دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360

 

امیر بازدید : 134 شنبه 1392/02/28 نظرات (1)
 دانلود Opera v12.00 نرم افزار مرورگر اینترنتی اپرا
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391| 

اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، بارگذاری از طریق پروتکل بیت ‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ها تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه ‌است.از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات بدافزار ها (Malware) مثل کرم‌ها یا تروجان های رایانه‌ای است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی HTTP ها است.اگرچه امکانات مرورگر اپرا به نسبت از فایرفاکس بیشتر است و نیز سریعترین مرورگر وب شناخته شده‌است اما این مرورگر تنها کسر کوچکی از بازار مرورگرهای رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌است، اپرا در برخی از کشورها مانند اوکراین محبوب ترین مرورگر وب شناخته شده‌است. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امیر بازدید : 168 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵٫۵٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امیر بازدید : 73 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)

دانلود Incomedia WebSite X5 Evolution v9.1.4.1939 نرم افزار طراحی وب سایت

طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده شود. نرم افزارهایی که بدون نیاز به کد نویسی به سادگی زیباترین . جذاب ترین سایت ها را طراحی می کنند. این نرم افزارها با محیط طراحی خود کاربران را برای یک طراحی یک سایت حرفه ای یاری می دهند بدون این که حتی یک خط کدنویسی نیاز باشد. Incomedia Website Evolution X5 نام یک نرم افزار بسیار کارآمد است که به جرات می توان گفت تمامی خواسته های یک کاربر را برای طراحی یک سایت برآورده سازد. این نرم افزار یک پکیج کامل برای طراحییک سایت حرفه ای است که بدون نیاز به حتی یک خط برنامه نویسی کاربران را یاری می دهد. انواع و اقسام قابلیت ها حتی قابلیت گالری های عکس ، فیدخوان ها ، فروشگاه های اینترنتی و ... از جمله قابلیت های مهم این ابزار به شمار می روند. این نرم افزار تقریبا تمامی قابلیت هایی که در دیگر نرم افزارها سراغ داشتیم نظیر استفاده از عکس ها ، لینک ها و جداول و به طور کلی تمامی موارد را در خود جای داده است. همچنین طرح های آماده بسیار زیبا که به صورت یک Wizard کنار هم جمع آوری شده اند کمک زیادی در ایده گرفتن از طرح ها می نماید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
امیر بازدید : 75 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)
 دانلود QTranslate v3.5.1 نرم افزار مترجم متن

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت ترجمه ی متون مختلف را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "QTranslate" نرم افزاری کم حجم برای ترجمه ی متون است.این نرم افزار از اکثر زبان ها منجمله زبان فارسی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند متون خود را از زبان فارسی به زبان های دیگر و بالعکس ترجمه کنند.نرم افزار برای ترجمه ی سریع متون از کلید های ترکیبی برای نمایش متن ترجمه شده بهره می برد.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار پشتیبانی از مترجم های آنلاین مانند translate.google ، microsofttranslator و babelfish.yahoo است.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی به اینترنت متصل باشید.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امیر بازدید : 97 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)

 

دانلود بازی کبریت ها برای گوشی های NOKI Symbian S60 V5

بازی کبریت ها از معدود بازی هایی است که قابلت NIM  یعنی بازی دونفره را در یک گوشی فراهم می کند.در این بازی باید بازیکنان با جایگزین کردن کبریت ها در یک سط خاص حریفشان را مجبور به باخت یعنی برداشتن آخرین کبریت کنند..این بازی بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ورژن 5 و سیمبین 3 قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
امیر بازدید : 78 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)

Extensoft Artisteer

Extensoft Artisteer 4.1.0.59861 Final نرم افزاری جامع و کامل جهت طراحی حرفه ای قالب می باشد. Artisteer یکی از تنها ترین نرم افزار هائی می باشد که شما میتوانیدبا استفاده از ان به طراحی حرفه ای قالب بدون نیاز به دانش تخصصی بپردازید. این نرم افزار تمامی امکانات و دانش مورد نیاز را در اختیار شما میگذارید و تنها کافیست با استفاده از ابزار موجود و قالب های متنوع اماده طراحی خود را شروع نمائید. این نرم افزار قابلیت طراحی قالب های سیستم های مدیریت محتوای جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke و هم چنین قالب های سیستم وبلاگ دهی Blogger را به آسانی دارا می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از نی نی دانلود دریافت نمائید.

 

امیر بازدید : 79 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار شارژ اتوماتیک سیم کارت AutoCharge Android

 

 

نرم افزار شارژ اتوماتیک ( AutoCharge ) ، یکی از نرم افزارهایی مفید برای خرید شارژ تلفن همراه می باشد. شما با این نرم افزار که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنید قادر خواهید بود در 24 ساعت شبانه روز و در هر مکانی که هستید شارژ مورد نیازتان را خریداری کنید.محیط ساده و در عین حال زیبای این نرم افزار و سبک بودن آن ، راحتی بسیاری برای خرید شارژ به شما هدیه می دهد.امنیت خریدهای اینترنتی مهم ترین مساله ایست که کاربران به آن توجه می کنند. این نرم افزار توسط میهن دانلود ساخته شده است و امنیت آن توسط نماد اعتماد الکترونیکی ( کسب شده از وزارت صنعت و معدن و تجارت ) تضمین می گردد

 

ویژگی های این نرم افزار و دانلود آن در ادامه مطلب...

 

امیر بازدید : 91 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)

 

Assassins.creed.jpg
بازی Assassin's Creed v3.2.2 یکی از پرطرفدار ترین و قدیمی ترین بازی های گوشی می باشد که کاربران خود را پیدا کرده است و به دلیل همین استقبال شرکت GameLoft نسخه ی جدید و بسیار با گرافیک تر از نسخه های قبلی این بازی را ارائه داده است.
این بازی برای گوشی های آندروید منشتر شده است و بر روی گوشی های آندروید قابل اجرا می باشد.امیدواریم این بازی بسیار زیبا و با گرافیک خوب را از سایت میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید .  برای دریافت بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.
امیر بازدید : 95 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)

 

دانلود Oscar's Oasis 2011 انیمیشن ماجراهای اسکار

 

ژانر : انیمیشن

کیفیت : DVDRip
فرمت : mkv
مدت زمان : 7 دقیقه ( میانگین )
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز : 7.6 از 10
خلاصه داستان :
Oscar's Oasis کارتونی فوق العاده زیبا بدون کلام از شرکت Tuba Entertainment می باشد. شخصیت اصلی این انیمیشن مارمولکی به نام اسکار می باشد که در یک صحرا با دوستانش به اسم های پاپی، باک و هارچی زندگی می کنند.. مشغولیت آن ها آشغال هایی هستند که توسط ماشین های رد شده از آنجا ریخته اند.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
امیر بازدید : 174 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)
 دانلود بازی Metro Last Light وحشت در مترو

نام بازی: Metro Last Light
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : 4A Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. 
ادامه مطلب+Download
امیر بازدید : 89 چهارشنبه 1392/02/04 نظرات (0)

 

 
5000 Professional Website Template PHP | PSD| FLASH | DHTML | SWISH |

 

 

اینبار با یک مجموعه بی نظیر در خدمت کاربران میهن دانلود هستیم. مجموعه آماده شده شامل ۵۰۰۰ قالب بسیار زیبا و خیره کننده از لحاظ گرافیکی برای وبسایت می باشد که با دسته بندی و منظم جمع آوری شده اند و با نرم افزارهای قدرتمندی همچون Adobe Photoshop ، Adobe Flash و Swish Max طراحی شده و صفحات وب این قالب ها از دو فرمت Dhtml و PHP هستند که Dhtml مخصوص صفحات ساده و ثابت و PHP مخصوص صفحات حرفه ای تر و پیچیده تر می باشد. لازم به ذکر است که تمامی فایل ها، تصاویر و کدهای این مجموعه بی نظیر قابل تغییر و ویرایش بوده و براحتی می توانید با نرم افزارهای ذکر شده فایلها را گشوده و ویرایش نمایید. یکی از قابلیت های این مجموعه استفاده از فایل های فلش است که به صفحات جلوه های متحرک و انیمیشن مانند و خیره کننده می بخشد. 

برای دانلود رایگان مجموعه 5000 قالب حرفه ای وب سایت از نی نی دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید برای دانلود چی بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 1,669
  • بازدید سال : 16,212
  • بازدید کلی : 92,225
  • کدهای اختصاصی

    http://www.upload.tehran98.com/img1/mxsvkcimibftdwen2cm4.gif